Wednesday, August 12, 2009

plants vs zombie

heya...
pada member2 yang kenal aku, mesti diorang dah tau yang aku mmg gila main game..
sama la skang walaupun aku skang x bnyk masa sgt nk main bnda2 ni gak..
tp aku nak update gak pasal addicted aku ni..
skang aku ngah gila main game plants vs zombie..game ni lain dari game yang aku slalu main..
x macam typical game such as hidden and seek game, puzzle, dash segala ni..dia different la..
so, member2, sila la main game ni gak, k..hikhik..
ni pasal laptop aku ni, vista dah expired, n dia dah reduced functionality...aku sepatutnya format laptop kesayangan ni, tp pasal game2 yang aku lg sayang, aku terpaksa menangguhkan niat memformatkan laptop..huhu...xpe la..asal leh main je..

ni interface game ni...comel kan?

ni kat backyard..kita kena protect diri kita coz zombies2 ni nk makan otak kita!!! camna nak protect? plant la defensive plants yang ada! tp kena kumpul sun dulu, then baru leh

yang ni stage backyard ada pool....pastu ada diving zombie

malam2 pun ada zombie...zombie x tidoq....

alamak!!zombie dah makan otak!!

2 Comments:

  1. -kirah- said...
    tak abis2 lg dgn game arcade dia nie...bila mau insaf haa? hik3...ak dah lama x main, sejak patch xdak..malas nk main...hg da patch? bagi la kat ak..jgn sep sgt ngn ak...hik3....
    linda isa said...
    ada patch yang baru...nnt aku bagi..

Post a Comment